SKU
26054

Workshop drewniany stolik kawowy z naturalnego dębu

Cena promocyjna 2 402 zł Normalna cena 3 002 zł
Wysyłamy w terminie 24 godzin roboczych
 

Stolik kawowy Workshop, podobnie jak inne projekty Cecilie Mantz, posiada cechy typowe dla tradycyjnego skandynawskiego rzemiosła tj. funkcjonalność, powściągliwa forma oraz dbałość o szczegóły widoczna w łączeniu materiałów i pięknie zarysowanych słojach. Workshop jest meblem lekkim i eleganckim, który będzie ozdobą każdego salonu służąc jako stolik kawowy lub boczny.

CECILIE MANZ o swoich projektach: “Projektuję przedmioty, które mają dla mnie znaczenie. Moim podstawowym celem jest znalezienie jasnego argumentu uzasadniającego funkcję przedmiotu, nad którym pracuję. Funkcjonalność jest podstawą. Jeśli nie mogę sformułować dobrego powodu dla stworzenia nowego produktu, lepiej się z tego wycofać.”

  • PROJEKT: Cecilie Manz
  • KRAJ PRODUCENTA: Dania
  • PROJEKTANT: Cecilie Mantz
  • WYMIARY: Długość: 120 cm; Szerokość: 43 cm; Wysokość: 38 cm;
  • MATERIAŁ: naturalny dąb;
  • KOLORY: naturalny dąb, czarny
  • MARKI: Muuto
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Workshop drewniany stolik kawowy z naturalnego dębu
Twoja ocena
Cecilie Manz należy do najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych przedstawicieli duńskiego designu. Ukończyła The Royal Danish Academy of Fine Arts w Kopenhadze oraz University of Art and Design w Helsinkach. Jej prace: meble, szkło, oświetlenie i ceramika szybko zdobyły międzynarodowe uznanie i przyniosły autorce wiele prestiżowych nagród między innymi The Crown Prince Couples Cultural Award oraz trzyletni grant od The Danish Arts Foundation. Cecilie związana była z Muuto od początku działalności marki.

Jej projekty cechuje prostota i funkcjonalność, która stała się myślą przewodnią jej twórczości. “Projektuję przedmioty, które coś dla mnie znaczą. Moim podstawowym celem jest znalezienie jasnego argumentu uzasadniającego funkcję przedmiotu, nad którym pracuję. Funkcjonalność jest podstawą. Jeśli nie mogę sformułować dobrego powodu dla stworzenia nowego produktu, lepiej się z tego wycofać.”- mówi Cecile Manz.
To Top