Odstąpienie od umowy zakupu
Procedura zwrotu zakupionego przedmiotu
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zakupionymi przedmiotami mogą Państwo zmienić zdanie i dokonać jego zwrotu. W takim przypadku proszę nas o tym powiadomić przed upływem 14 dni od doręczenia przesyłki. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail zwrot(@)ilumia.pl lub za pomocą formularza zwrotu dołączając go do przesyłki.
Po otrzymaniu zamówionych przedmiotów w ciągu 14 dni mogą je Państwo dokładnie obejrzeć i wypróbować, ale tylko w taki sposób, jakby cały proces odbywał się w naszym salonie lub u innego sprzedawcy fizycznego (offline). Jeśli przedmiot lub opakowanie zostały użyte w stopniu wykraczającym poza tzw. normalne użycie, ponoszą Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości. Kiedy otrzymamy zakupiony przedmiot, najpóźniej kolejnego dnia roboczego dokonanym jego oceny i powiadomimy Państwa, jeśli nastąpiła utrata jego wartości oraz jeśli zwrot płatności będzie niższy niż zapłacona pierwotnie kwota.
Przeprowadzana ocena pozwoli nam na określenie czy użycie przedmiotu było zgodne z warunkami tzw. normalnego użycia opisanego powyżej i może on zostać ponownie oferowany jako nowy. Pozytywna ocena pozwoli nam na zwrócenie Państwu pełnej kwoty zakupu, wraz z kosztami pierwotnej wysyłki. Nie pokrywamy natomiast kosztów wysyłki zwrotnej. Zwrot kosztów zakupu zostanie dokonany na kartę kredytową (lub inną metodę płatności) użytą do opłacenia zamówienia. Nastąpi to w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przedmiotu. Zwrot płatności nie zostanie natomiast dokonany przed otrzymaniem przez naszą firmę przedmiotu i dokonaniem jego oceny.
Niektórych przedmiotów nie można zwrócić. Produkty będące żywnością nie podlegają zwrotowi. Nie ma również możliwości zwrotu przedmiotów wykonywanych na zamówienie, które zostały wyprodukowane specjalnie dla Państwa. Dotyczy to przedmiotów oferowanych w kategorii Meble oraz niektórych przedmiotów z kategorii Lampy będących w ofercie naszej firmy i oferowanych za pośrednictwem strony ilumia.pl. Informacja o tym czy dany przedmiot jest produkowany na zamówienie znajduje się w karcie danego produktu publikowanej na jego stronie.
Wysyłka zwrotna
Koszty wysyłki ze zwracanymi przedmiotami muszą zostać opłacone przez Państwa. Ponoszą Państwo także odpowiedzialność za przesyłkę tj. jej organizację, wybór przewoźnika oraz jej zabezpieczenie, dopóki nie dotrze ona do naszej firmy. Ponoszą Państwo odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe podczas zwrotu/wysyłki przedmiotów do naszej firmy. Prosimy pamiętać, aby przedmiot zapakować w taki sposób, aby zapobiec uszkodzeniom oryginalnego opakowania jak i jego zawartości, ponieważ wpłynie to na ich wartość, a tym samym na naszą możliwość ponownej sprzedaży. Przed wysyłką prosimy o upewnienie się, że oryginalne opakowanie produktu jest nienaruszone. Prosimy o zachowanie paragonów i numerów przesyłek jako dowód odesłania przedmiotów.
Prosimy także o wypełnienie formularza zwrotu dołączonego do zamówienia i wysłanie go wraz z przedmiotami, które Państwo zwracają.
Formularz zwrotu, można pobrać także tutaj: ilumia.pl/formularz-zwrotow
Zwrotu zakupionych przedmiotów można dokonać także osobiście w naszym salonie. Proces jest tożsamy z z opisanym powyżej.
Podsumowanie
1. W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia powiadom nas e-mailem zwroty(@)ilumia.pl, że chcesz coś zwrócić.
2. Dostarcz nam oryginalnie zapakowane przedmioty w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
3. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij go wraz z przedmiotami, które chcesz zwrócić.
4. Koszt przesyłki zwrotnej musi zostać opłacony przez Ciebie i nie jest on pokrywany przez naszą firmę.
5. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego przedmiotu.
6. Jeśli przedmioty nie zostaną odesłane w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś(-aś), możemy dokonać potrącenia z kwoty zwrotu, podobnie jak w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotów.
Nasz adres zwrotny to:
ilumia.pl/ESTON
Kościuszki 15
98-220 Karsznice
Polska