Wysyłka i dostawa
Koszty dostawy
Polska:
√ dostawa standardowa i gabarytowa: 17,00 PLN√ darmowa dostawa od: 150,00 PLN
√ rozszerzona opcja dostawy gabarytowej*: 390,00 PLN
Firmy kurierskie i monitoring przesyłek
Współpracujemy wyłącznie z dużymi, renomowanymi przewoźnikami, takimi jak DPD, DHL i UPS, którzy umożliwiają monitorowanie przesyłki nadanej do Ciebie jako Klienta.
W dniu kiedy zamówienie opuści nasz magazyn, jako Klient otrzymujesz automatyczne powiadomienie e-mailem z numerem do monitorowania przesyłki. W ten sposób zawsze znasz dokładną lokalizację swojego zamówienia i masz czas na przygotowanie się do nadejścia przesyłki.
Spedycja - wysyłki wielkogabarytowe
Wysyłka przedmiotów wielkogabarytowych realizowana jest przez spedytorów. Jeśli nie uzgodniono inaczej, dostawa będzie zrealizowana do poziomu "0" posesji, czyli standardowo w przypadku usług spedycyjnych. Spedytor zazwyczaj kontaktuje się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia konkretnego terminu dostawy. Utylizacja opakowania i palety spoczywa na Kliencie.
Przy zamawianiu przedmiotów dostarczanych na terenie Polski możesz skorzystać z naszej *rozszerzonej opcji dostawy. W takim przypadku dostarczymy i wniesiemy Twoje zamówienie np. do Twojego domu. Jeśli przedmioty zostaną rozpakowane natychmiast po dostawie, z przyjemnością zabierzemy od Ciebie opakowanie. Należy pamiętać, że ze względu na odpowiedzialność tylko Ty możesz rozpakować towar. Nasza usługa nie obejmuje montażu mebli ani oświetlenia.
Terminy realizacji wysyłek
Czas wysyłki przedmiotu znajdziesz w karcie każdego produktu. Jeśli zamówisz kilka przedmiotów o różnych terminach dostawy, połączymy je w jedną wysyłkę, która opuści nasz magazyn po pełnym skompletowaniu Twojego zamówienia. Skontaktuj się z nami jeśli Twoje preferencje dotyczące wysyłki zamówienia są inne.
Rozróżniamy dwie głównie informacje o czasie wysyłki
"W magazynie - wysyłka 24h”
Towar jest w magazynie i gotowy do wysyłki w ciągu 24 godzin roboczych. Małe paczki dostarczane na terenie Polski standardowo powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych, inne przesyłki gabarytowe za pośrednictwem spedycji w ciągu 2-4 dni roboczych. Dokładny czas wysyłki znajdziesz w karcie danego przedmiotu.
Uwaga: W zależności od wybranej metody płatności czas wysyłki zakupionych przedmiotów może się różnić. Wybierając płatność za pomocą systemu szybkich płatności (DotPay, Stripe, Płatności24), karty kredytowej, systemu PayPal, wysyłka następuje zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po złożeniu złożenia zamówienia. W przypadku wyboru płatności przelewem, przesyłka jest wysyłana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
"Czas dostawy w dniach roboczych i tygodniach”
Przedmiotu nie ma w naszym lokalnym magazynie i zostanie zamówiony u producenta, gdy tylko otrzymamy Twoje zamówienie. W karcie przedmiotu znajdziesz informację z podaną liczbą dni roboczych lub tygodni, których zazwyczaj potrzebujemy aby wysłać zamówiony przedmiot pod wskazany przez Ciebie adres. Proszę zrozumieć, że czas wysyłki zależy od okresów produkcji producenta i dlatego może ulec zmianie, także po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Jeśli termin realizacji Twojego zamówienia będzie dłuższy od oszacowanego przez nas w karcie przedmiotu, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem lub telefonicznie przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Jeśli jesteś zarejestrowany i zalogowany, możesz w dowolnym momencie sprawdzić status i czas dostawy swojego zamówienia na swoim koncie Klienta.
Szkody transportowe i reklamacje
Zanim Twoje zamówienie zostanie starannie zapakowane przez osoby w naszym magazynie, sprawdzamy jego stan. Jednak w pojedynczych przypadkach mogą wystąpić uszkodzenia powstałe podczas transportu. Z tego powodu prosimy o dokładne sprawdzenie, czy każda pozycja jest kompletna i czy coś nie uległo uszkodzeniu w transporcie, szczególne jeśli są widoczne uszkodzenia na opakowaniu.
Co należy zrobić, jeśli podczas transportu wystąpiły uszkodzenia?
Jeśli pomimo naszej staranności wystąpiły szkody transportowe, konieczne jest zgłoszenie uszkodzenia przewoźnikowi podczas odbioru przesyłki. Konieczne jest także spisanie protokołu szkody, który pozwoli nam na rozpoczęcie procesu reklamacji przewozu. Prosimy także o poinformowanie naszego Biura Obsługi Klienta o ww. zdarzeniu. Mamy możliwość dochodzenia odszkodowania od naszych przewoźników, dlatego uprzejmie prosimy o współpracę i niezwłoczne przesłane do nas kopii protokołu szkody.