Gwarancje i serwis posprzedażowy

Uszkodzenia i Wady Ukryte

Najwyższa jakość oferowanych przedmiotów jest dla nas priorytetem. Pragniemy, aby wszyscy nasi Klienci otrzymywali przedmioty trwałe, ponadczasowe i wykonane z najwyższą starannością. Jeśli w otrzymanym przedmiocie wykryli Państwo wadę lub jeśli dostawa nie jest zgodna z zamówieniem (niewłaściwy produkt), prosimy o kontakt z nami: reklamacja(@)ilumia.pl

W wiadomości e-mail prosimy o umieszczenie notatki zwierającej szczegółowy opis wykrytej wady/uszkodzenia oraz kilka fotografii ją dokumentującą. Przydatna będzie także informacja o numerze zamówienia, który ułatwi identyfikację transakcji.

Mają Państwo prawo zgłosić wady przez okres 24 miesięcy (osoby fizyczne) oraz 12 miesięcy (podmioty prawne). Jeśli w przedmiocie ujawniły się ukryte wady podczas jego użytkowania, reklamację należy przesłać do nas jak najszybciej od momentu pojawienia się problemu.

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w terminie do 30 dni od chwili zgłoszenia przez Państwa reklamacji / otrzymania przez naszą firmę reklamowanego przedmiotu.

 

Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji znajdą Państwo w regulaminie.

9. Rękojmia, gwarancje i odpowiedzialność sprzedawcy

To Top